Sportlovet bli kul :D

Heej!
Jag rubriken sa allt! Sportlovet blir SUPER kul :D <3

Imorgon efter skolan börjar ju sportlovet.<3 Då ska jag ha höjdhoppning med Flippross och Ellinor och Pascal.^^ :D <33
På Lördag vet jag inte än -.- Men säkert ngt kul^^

På söndag ska jag rida Flippen igen :D<33 Och ska kanske leka med en av mina bästisar Sandra. :D <3 Hon får fota när jag rider.^^<3
På Måndag vet jag inte än -.- Men säkert också något kul^^
På Tisdag....vet inte xD
På Onsdag Smultronhoppning på Bogesunds Gård och Ridskola. :D <3
På Torsdag ridning på Flipper :D<333 :D
På Fredag återigen Ridning på VÄRLDENS BÄSTASTE HÄST NÅGONSIN KOMMER ALLTID ATT VARA DET ÅREN OM VAD SOM ÄN HÄNDER.<3 Björnbärshoppning på Bogesund också.^^
På Lördag....VET INTE xD
På Sönadg...hmm...vi säger att jag ska leka med någon xD^^

Att jag aldrig laddar upp bilder beror på att det inte går :/
Dem 2 första bilderna laddade jag upp på skolan.^^

/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söndag*

2011-02-24 @ 20:22:28
URL: http://flippermoonforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0